تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/03/30 - 12:18
کد خبر: 508112

نگاهی بر دیدگاه فعالین دانشجویی کشور درخصوص انتخابات ریاست جمهوری؛

افکارسنجی| فعالین دانشجویی کدام نامزد را پیروز انتخابات می‌دانند؟/ برنده و بازنده مناظره اول، کدام نامزد ریاست جمهوری بود؟

افکارسنجی| فعالین دانشجویی کدام نامزد را پیروز انتخابات می‌دانند؟/ برنده و بازنده مناظره اول، کدام نامزد ریاست جمهوری بود؟

«خبرنامه دانشجویان ایران» در یک افکارسنجی از فعالین فعلی و سابق دانشجویی کشور جویای برنده و بازنده مناظره اول، پیروز انتخابات و میزان مشارکت در انتخابات شد که در این گزارش می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، دوشنبه شب؛ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ با اجرای مهدی خسروی گوینده که به مدت حدودی 4 ساعت به طول انجامید برگزار شد.

مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و مصطفی پور محمدی ۶ کاندیدای تایید صلاحیت شده هستند که در مناظره اول با موضوع اقتصادی شرکت کرده‌اند.

مناظره نامزدهای ریاست جمهوری واکنش های مختلفی به همراه داشت. فعالین فعلی و سابق دانشجویی نیز واکنش های مختلفی به مناظره اول نامزدهای ریاست جمهوری داشتند.

از این رو «خبرنامه دانشجویان ایران» در یک افکارسنجی از فعالین فعلی و سابق دانشجویی کشور جویای برنده و بازنده مناظره اول، پیروز انتخابات و میزان مشارکت در انتخابات شد که در ادامه نتایج این افکارسنجی را مشاهده می کنید.

فعالین دانشجویی کدام نامزد را برنده مناظره اول می‌دانند؟

همانطور که مشاهده می کنید فعالین دانشجویی، سعید جلیلی را با کسب 33 درصد از آرا در مناظره اول برنده می دانند. در رتبه های بعد نیز محمدباقر قالیباف با 21 درصد، مصطفی پورمحمدی با 17 درصد، مسعود پزشکیان و علیرضا زاکانی با 6 درصد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی با 5 درصد در رتبه های بعد قرار دارند. 12 درصد از شرکت کنندگان نیز معتقد بودند مناظره اول برنده ای نداشت.

فعالین دانشجویی کدام نامزد را بازنده مناظره اول می دانند؟

همانظور که مشاهده می شود فعالین دانشجویی، مسعود پزشکیان را با کسب 33 درصد آرا بازنده مناظره اول می دانند. در رتبه های بعد نیز مصطفی پورمحمدی با 20 درصد، علیرضا زاکانی با 15 درصد، سعید جلیلی با 13 درصد، محمدباقر قالیباف با 9 درصد و امیرحسین قاضی زاده هاشمی با 5 درصد آرا قرار دارند. 6 درصد از شرکت کنندگان نیز معتقد بودند مناظره اول بازنده ای نداشت.

فعالین دانشجویی کدام نامزد را پیروز انتخابات می دانند؟

فعالین دانشجویی نیز سعید جلیلی را با کسب 36 درصد از آرا پیروز انتخابات ریاست جمهوری می دانند. در رتبه های بعد نیز محمدباقر قالیباف با 33 درصد، مسعود پزشکیان با 10 درصد نیز در رتبه های دوم و سوم هستند. زاکانی، پورمحمدی و قاضی زاده هاشمی نیز هیچ رایی را کسب نکردند. 21 درصد از شرکت کنندگان نیز در انتخاب نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری مردد بودند.

میانگین نظرات فعالین فعلی و سابق دانشجویی برای مشارکت احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری نیز 52 درصد به دست آمد.

گزارش از هادی هدایت زاده

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سهمیه سوخت تیرماه امشب شارژ می شود
مذاکره استقلال با ۳ مربی اروپایی!
تمامی اعتراضات آزمون دستیاری پیش از صدور کارنامه بررسی و اعمال شد
پرسپولیس از بیرانوند شکایت کرد +جزئیات
پریشان‌حالیِ اصلاح‌طلبان
حمایت اصلاح‌طلبان پیرو خط امام و رهبری از پورمحمدی
نشست ظریف در مشهد لغو شد
ممنوعیت برگزاری تجمع انتخاباتی در تهران بدون هماهنگی
۳ سال اعصاب مردم راحت بود +عکس
بهترین استاد و مدرس زبان آلمانی: چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟
فرش قدیمی را تعمیر کنیم یا فرش جدید بخریم؟
مشتریان بیرانوند در صورت جدایی از پرسپولیس
فرصت ویژه ستاره پرسپولیسی با یک پیراهن دیگر!
مطالبه مجلس از دولت چهاردهم برای ساخت مسکن
قیمت دلار و یورو رشد کرد
آغاز ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان +جزئیات
تکلیف مربی سرشناس ایتالیایی برای حضور در پرسپولیس مشخص شد
در دیدار باقری با وزیر خارجه قطر چه گذشت؟
آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش
جذاب همیشگی؛ مصاف قهرمان‌ها در گروه مرگ یورو ۲۰۲۴
واکنش به اظهارات ظریف و جهانگیری در زیر سئوال بردن دستاوردهای دولت شهید رئیسی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top